IndeksIndeks  PortalPortal  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Innowacyjny Indeks Informacji

Go down 
AutorWiadomość
Daltonis

Daltonis

Liczba postów : 410
Region : Kalos
Starter : Chatot
Profesja : Stand User

Innowacyjny Indeks Informacji Empty
PisanieTemat: Innowacyjny Indeks Informacji   Innowacyjny Indeks Informacji Empty2021-02-11, 23:15

ABOUT

• Z reguły piszę długie odpisy fabularne (300+ słów), jednakże przy walkach na pewno zdarzą się krótsze.

• Nie jestem zainteresowany Poke-Przygodami czy przygodami koordynatorskimi. Po prostu kompletnie nie mam w nich doświadczenia i za bardzo mi nie smakują, aczkolwiek zawsze możesz zapytać mnie prywatnie, czy byłbym zainteresowany. Kto wie, może zrobię wyjątek?

• Interesują mnie przygody z różnych gatunków, jednakże oczywiste jest to, że nie ze wszystkim mam doświadczenie. Wydaje mi się, że najwygodniej czuję się w światach fantasy, średniowiecznych, realnych czy też tych z kanonu Pokemon, jednakże z chęcią spróbuje swojej ręki w przygodach osadzonych na romansie, slice-of-life, motywach detektywistyczno-kryminalnych, itd.

• Jeśli masz dość nietypową historię/postać, zawsze możesz się ze mną uprzednio skontaktować aby zapytać czy podejmę się wyzwania prowadzenia takowej przygody.

• Ten punkt tyczy się każdego MG - jeśli masz w głowie zarys Karty Postaci, ale nie przełożyłeś/aś go jeszcze na przysłowiowy papier, lub nadal masz jakiegoś rodzaju luki, skontaktuj się z Mistrzem Gry swojego wyboru. Jeśli zainteresuje go taka postać z pewnością pomoże Ci doszlifować KP.

RULES

1. Terminy Odpisów