Imię i Nazwisko: Jinx
Pochodzenie: Nieznane
Wiek: 16
Wygląd: Charakter: Jinx - jej imię opisuje jej charakter. Jinx jest skrzywdzona przez osoby prowadzące na niej eksperymenty. Ma ona rozszczep osobowości, borderline i głębokie paranoje przeplatane ze stanami "normalności". Jinx sama w sobie nie jest zła, jest miła, zabawna i lekko chaotyczna. Lubi się droczyć, wygłupiać i bawić. Zdaje się też być opiekuńcza w stosunku do swoich przyjaciół - choć tych akurat nie ma - i pokemonów. Jednak gdy jej mózg się przestawi w tryb "tej złej", zaczyna siać chaos, zniszczenie i traci wszelkie hamulce. Jej zła strona została stworzona poprzez wymieszanie jej krwi z gazem R, co stworzyła potwora. Jinx w tym stanie traci instynkt samozachowawczy, nie odczuwa strachu, chce tylko niszczyć, palić, walczyć i nie patrzy a to, kto jest kim. Jest jednoosobową armią zniszczenia pozbawioną ludzkich odruchów. Nie boi się nawet walczyć z pokemonami, sama się na nie rzuca chcąc walki. Do tego ma dziwnie spaczone poczucie humoru, które można określić jako brutalny trolling, zahaczenie o temat mordów, przemocy i dziwnych gróźb, choć te ostatnie są czasem przyjacielskie. Jest po prostu niepokojąca.
Biografia: Nieznane jest jej miejsce urodzenia, jedyne co wiadomo to fakt, że mniej więcej w wieku 5 lat została znaleziona przez Rocket Team i rozpoczęto na niej eksperymenty. Jinx została poddana praniu mózgu, morderczym treningom i mieszano jej krew z gazem R, chcąc uzyskać efekt ludzkiej broni zdolnej walczyć z pokemonami, oraz wyhodować perfekcyjnego żołnierza grupy. Plany szły dobrze po części - z jednej strony Jinx stała się bardzo dobrą wygimnastykowaną wojowniczką, a z drugiej całkowicie nie nauczyła się kontrolować samej wyzwalać efekty gazu R w jej organizmie. Zamiast tego powstała osoba o osobowości zbuntowanego, ale całkiem dobrego dziecka i bestia rządna chaosu i zniszczenia nie panująca nad mocą, którą dostała. Prototyp super żołnierza okazał się wadliwy, a lata szkolenia, jakie na nią poświęcono poszły w błoto, bo ostatnim, o czym myśli jest "dyscyplina". Nie potrafi się skupić na wykonaniu rozkazu, a jak już to zamiast cichych akcji woli wysadzić cały budynek aby znaleźć jeden sejf. Kierownictwo uznało ją za zbędą i postanowiło się jej pozbyć. Poddano ją częściowej kasacji pamięci - choć ma flashbacki z tortur, szkoleń i placówki - i postanowiono ją zabić. Jednak osoba, która miała tego dokonać zlitował się nad nią. Porzucił ją w górach niedaleko Lavender Town dając jej jednego ze swoich pokemonów. Uśpiona dziewczyna została zostawiona sama sobie, ze zniszczoną psychiką, problemami z osobowością i właściwie bez jasnego celu. Trochę zajęło jej, zanim doszła do siebie i znalazł ja jeden z podróżników, zaprowadził ją do Lavender Town, gdzie Jinx starała się normalnie żyć, dowiedziała się czym jest "podróż trenera", trochę podszkoliła się w wiedzy o pokemonach, jednak nie jest zbyt lubiana ze względu na jej wybuchy destrukcyjnej agresji. Zdarzyła się jej zniszczyć klasę w szkole, do dostała słabą ocenę, czy pobić brutalnie krytykującą ją osobę, sama nie wie, co się z nią dzieje, czemu jej mózg się wtedy wyłącza i pojawia się brutalność oraz czemu ma w głowie urywki życia, którego nie pamięta. Nic nie pamięta, poza swoim imieniem
Ciekawostki: Lubi pokemony szczególnie mrocznego, elektrycznego i trującego typu
Bardzo nie lubi, gdy inni się z niej śmieją, źle ją traktują i coś jej rozkazują, wtedy pojawia się "ta zła Jinx"
Dobra Jinx ma niebieskie oczy, podczas gdy staje się Złą Jinx, jej oczy stają się fioletowe.
Posiada niebieskie tatuaże przypominające chmury, które świecą w ciemniści.
Lubi jeść słodycze i momentami jest dosyć leniwa i brakuje jej motywacji.
Podczas, gdy jej staje się zła, przestaje odczuwać ból,
Cele/marzenia: Dowiedzieć się, co stało się z jej głową, czemu ma dziwne urywki wspomnień, czemu zmienia się czasem w potwora i ukarać tych, którzy jej to zrobili. Oraz oczywiście nauczyć się to kontrolować, bo pozbycie się takiej mocy byłoby głupotą.