IndeksIndeks  PortalPortal  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 ZER0 Time Dilemma

Go down 
2 posters
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
The One

The One


Join date : 26/06/2021
Liczba postów : 26

ZER0 Time Dilemma - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: ZER0 Time Dilemma   ZER0 Time Dilemma - Page 2 Empty2021-08-17, 14:32

Kiedy wszystkie dialogi doszły do końca, przyszła pora na zastanowienie się co dalej. A było kilka opcji zaproponowanych przez Venus. Szkółka dla trenerów, siedziba organizacji, pokazanie kilku rzeczy przez Venus i ostatecznie nad morze. Hmm tyle do wyboru, ale co wybrać?
- Ciężko wybrać, wszystko brzmi dość ciekawie. Jednak skoro jesteś na miejscu, to bym wybrał kilka podstaw. Na resztę przyjdzie jeszcze czas.
Odpowiedział po dłuższym namyśle. Zwiedzanie pozostawi się na sam koniec, aż tak krajobrazy świata go nie obchodzą.
Tak więc najlepiej zaczerpnąć jakiejś wiedzy od niej, po czym ruszyć dalej. Chociaż kto wie, nigdy nie wiadomo co nasz po drodze czeka.
Powrót do góry Go down
Lumière

Lumière


Join date : 09/08/2020
Liczba postów : 699
Age : 25
Region : Unova
Starter : Igglybuff
Profesja : Człowiek Renesansu

ZER0 Time Dilemma - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: ZER0 Time Dilemma   ZER0 Time Dilemma - Page 2 Empty2021-08-28, 21:13

ZER0 Time Dilemma - Page 2 63a126b02e232cf292f6159fc9b7a782

Venus z uśmiechem zabrała Cię na polanę niedaleko portu. O tej porze roku Sandgem było niezwykłym miejscem, tętniącym życiem i pełnym wspaniałych stworzeń. Mogłeś zobaczyć odlatujące z portu Wingulle, a także Starly, które kukały na to, co się dzieje w mieście. Ostatecznie jednak nie przyszliście tutaj w tym celu.
-Bycie trenerem Pokemon jest wyjątkowo skomplikowane, gdyż trzeba pamiętać wiele rzeczy naraz. Niemniej jednak zaczniemy od podstaw. Wiesz już w jaki sposób łapać Pokemony - stosujemy do tego PokeBalle. Przy okazji istnieje dużo rodzajów PokeBalli, które mają przeróżne funkcje. Jak będziemy w Jubilife - pokażę Ci kilka w sklepie! Ekhm.. Podstawą walk Pokemon jest znajomość Twojego towarzysza. Jego umiejętności i ruchów. Omega posiada umiejętność Inner Focus - która zwiększa jego skupienie i sprawia, iż nie ulega efektowi tzw. "flincha", a także uodparnia Riolu na działanie umiejętności Intimidate. Dzięki temu Twój podopieczny będzie mógł uniknąć osłabienia ataku i w większości przypadków wyprowadzić solidny cios. Spójrzmy jeszcze na ruchy Omegi: posiada on aż cztery ruchy o tzw. "zwiększonym priorytecie". Oznacza to, że z reguły pozwalają na wyprzedzenie przeciwnika z atakiem. Quick Attack jest szybką wersją tego ataku, która polega na niezwykle precyzyjnym i zwinnym ruchu w kierunku przeciwnika, a Bullet Punch jest wyjątkowo potężnym i twardym atakiem z pięści. Feint natomiast jest to atak wyprowadzany po zmyłce i zwiedzeniu przeciwnika. Warto w tym miejscu wspomnieć, że zarówno Twój Pokemon, jak i jego ruchy posiadają typ. Quick Attack i Feint są atakami typu Normal, natomiast Bullet Punch - Steel. Typy oddziałują między sobą i mogą dawać zwiększoną lub zmniejszoną efektywność. Na naukę wszystkich zależności masz jeszcze czas - na ten moment spróbujmy pojąć ogólny koncept. Ostatnim ruchem Omegi jest Endure, które pozwala Riolu przetrzymać potężne ataki przeciwnika w danej rundzie. Jest jednak haczyk - atak ten zużywa sporo energii, dlatego wykonywanie go więcej razy będzie wiązać się ze zmniejszoną szansą na powodzenie.- wyjaśniła Ci Venus, a następnie ustawiła się niedaleko dalej i wystawiła Glameow. Następnie uśmiechnęła się i poprawiła włosy.
-Spróbujmy to przepracować podczas walki. Dla ułatwienia - moja Glameow posiada typ Normal, co oznacza, że mało który Pokemon zadaje jej zwiększone obrażenia. Jedyny typ, który jest superefektywny na Normal to "Fighting". Warto też mieć na uwadze, że typ Ghost i Normal nie mogą się wzajemnie trafić. W Twoim przypadku nie ma to zbyt wielkiego znaczenia, więc postaraj się wykorzystać zdobytą wiedzę i zawalczmy solidnie!- powiedziała, a następnie dała sygnał kotce. Jak się szybko okazało niewinna nauka przeistoczyła się w sparing. Na pewno pomoże Ci to lepiej zrozumieć to, czego dowiedziałeś się od Venus. Dookoła było sporo drzew, a polankę zdobiły piękne kwiaty i jeden sporej wielkości głaz na uboczu. Czas było przemyśleć strategię!

----------------
ZER0 Time Dilemma - Page 2 Map-iconMap.exe

ColorCode.apk:
Powrót do góry Go down
 
ZER0 Time Dilemma
Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pokemon Lagoon :: Hyde Park :: Archiwum :: Stare Gry/Przygody-
Skocz do: